I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 28 February 2011

tajuk blog

assalammualaikum..



mungkin ramai yang tanya kenapa saya memilih untuk menulis blog tajuk kecintaan...ade yang anggap saya pilih tajuk tu sebab saya 'kesunyian' maybe kowt..entah lah..pasal cinta..banyak sebenarnya maksud nya...salah satu nya la kn...cinta kepada insan yang istimewa..insan yang akan bersama kita..insan yang akan tunggu kita di syurga nanti..insan yang memahami kita...insan yang jujur,....yang kita saling sayang menyayangi...tergerak hati saya untuk menulis begitu,..tp bagi saya belum tiba mase nye untuk saya memikirkan asal soal hati dan perasaan..dan bagi umur yang begini bukan waktu yang sesuai..banyak yang sebenarnya jika terlintas pasal cinta...bukan senang untuk buat keputusan tentang hidup kita...bukan senang untuk jage perasaan kita dan orang lain...bukan senang untuk memikirkan apa yang terbaik untuk kita....dan " kita hanya merancang kerana yang menentukanya ialah ALLAH S.W.T.'... 




wahai pemuda dan pemudi disana pikirlah masa depan..
bukan la pikir kesenangan pada masa kini..
pikir la ibu bapa yang masih ada..
kerana manusia yang baik adalah manusia yang memikirkan keluarga lebih daripada diri sendiri.......


No comments:

Post a Comment